سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی درمورد خرید کرم پودر که خانم ها به آن توجه نمی کنند

کرم پودرها یکی از انواع مختلف لوازم آرایش هستند و با قلم مو یا اسفنج روی پوست قرار داده می شوند. کرم پودر ها انواع مختلفی دارند ولی جالب است بدانید کرم پودرهای نیمه چرب پوشانندگی بالاتری نسبت به دیگر کرم پودر ها دارند.

برای زیبایی بیشتر، بهتر است از کرم پودرهایی استفاده کنید که همرنگ پوست بوده و روی صورت تشخیص داده نشوند.

قبل از انتخاب کرم پودر، آن را روی خط فک تست کنید. روی دست یا گردن تست نکنید. در پوست های چرب، رنگ کرم پودر بعد از استفاده تغییر می کند. در آرایش صورت معمولا سه رنگ کرم پودر استفاده می شود. می توانید کرم پودر را در کنار صورت قرار داده و میزان همرنگ بودن یا نزدیک بودن به رنگ پوست را تشخیص دهید.

خرید کرم پودر

انواع کرم پودر

  1. کرم پودرهای مایع که پایه آن امولسیون بوده و با اسفنج پخش می شوند.
  2. کرم پودرهای نیمه چرب پوشانندگی بالایی دارد اما احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی کند.
  3. کرم پودرهای چرب که سنگین تر هستند و مقدار کمی از آن ها ناحیه وسیعی را پوشش می دهد.
  4. کرم پودرهای مخصوص پوست حساس که دارای مقداری ماده ضدالتهاب می باشند.

اگر اهل آرایش کردن هستید، ضروری است کرم پودر ها را با هم ترکیب کنید تا به زیبایی طبیعی صورتتان بیفزایید. مهم است که دو یا سه رنگ برای ترکیب کردن داشته باشید تا بتوانید چهره ای بی نقص و طبیعی ایجاد کنید.

پوست چرب یکی از پردردسرترین انواع پوست است. اگر پوست چربی دارید، باید در انتخاب کرم پودر بیشتر دقت کنید. کرم پودرهای بدون چربی (oil free) و مات انتخاب کنید تا درخشش بیش از حد پوست تان کم و ماندگاری آن روی پوستتان بیشتر شود. شما می توانید از پودرهای فشرده هم استفاده کنید. قبل از استفاده از کرم پودر از مواد پاک کننده چربی پوست استفاده کنید

نگهداری از پوست خشک به طور کلی آسانتر است. اگر پوست تان خیلی خشک است، هنگام خرید کرم پودر دنبال کرم پودرهایی باشید که علاوه بر رنگ مناسب، کمی پوست را براق هم می کنند. اگر برای پوشاندن چین و چروک ها مقدار زیادی کرم پودر روی پوستتان بزنید، کرم لابه لای چروک ها می ماند و پوستتان شبیه زمینی پر از جوی های مملو از کرم پودر می شود. برای پوشاندن چروک ها دنبال کرم پودرهای با پایه روغنی باشید.

کرم پودر

بعد از انتخاب نوع کرم پودر که با جنس پوست شما همخوانی داشته باشد انتخاب رنگ کرم پودر اهمیت زیادی دارد. در غیر این صورت کرم پودر چهره شما را مانند یک ماسک مصنوعی می‌کند. بعضی‌ها به اشتباه چند درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ پوستشان را انتخاب می‌کنند. 

زدن کرم پودر روشن‌تر از پوست چهره را پیر‌تر و رنگ آن را مایل به خاکستری و کرم پودر تیره‌تر از پوست چهره را کدر نشان می‌دهد. پس برای داشتن پوستی زیبا و طبیعی باید رنگ کرم پودرتان همرنگ با رنگ پوستتان باشد.

اگر قصد خرید کرم پودر را دارید و به دنبال نکاتی درمورد راه های مراقیت از پوست هستید پیشنهاد می کنیم به فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی روبی سان مراجعه کنید و پس از خرید محصول مورد نطر خود، از مجله های کاربردی این سایت بهره ببرید.

منبع: https://rubisun.ir/product-category/foundation