سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خانم های امروزی کانسیلر جامد را انتخاب می کنند.

خانم های شیک امروزی برای اینکه یک آرایش حرفه ای و تمیزی داشته باشند قطعا از کانسیلر استفاده می کنند. آرایشی را در نظر بگیرید که چشم، و ابرو و لب آرایش دارد اما صورت فقط یک نرم کننده دارد. از طرفی صورت ها را نمی توان بی عیب و نقص دانست و دارای لک، کک و مک است. اگر در آرایش صورتتان آن ها را نپوشانید نمای بدی خواهید داشت. اولین اقدام برای پوشاندن قسمت های تیره پوست استفاده از کرم پودر است. اما اگر لکه ها تیره تر باشند با یک لایه کرم پودر هم کاور نمی شوند. اینجاست که کانسیلر به کمک شما می آید.

کانسیلر انواع مختلفی دارد که کانسیلر جامد دارای طرفداران زیادی است. کانسیلر جامد در دو نوع مدادی یا استیکی به خانم ها عرضه می شود و آنها بر اساس نوع عملکرد یکی از آن ها را انتخاب می کند.

کانسیلر جامد در هر دو حالت مدادی و استیکی سبک، کوچک با طریقه استفاده بسیار آسان است. 

به دلیل اینکه طریقه استفاده این نوع کانسیلر راحت است و ماندگاری بالایی رو پوست دارد یکی از ابزارهای مورد علاقه آرایشی در بین خانم هاست.

کانسیلر جامد استیکی همانند رژ لب است و می توانید انتهای محفظه را بچرخانید و از آن استفاده کنید. کانسیلر جامد از نوع استیکی خیلی چرب نیست در نتیجه با ایجاد یک لایه سبک روی پوست می تواند لکه ها را به مدت زیادی کاور کند و چون سبک است پوست به راحتی نفس می کشد. 


خرید کانسیلر جامد


کانسیلر جامد مدادی را به راحتی می توانید به قسمت های مورد نظر پوستتان مستقیم بکشید و با یک پد آرایشی و یا براش آن را روی صورتتان پخش کنید. کانسیلر جامد مدادی به نسبت کانسیلر استیکی حاوی روغن بیشتر است و برای هر نوع پوستی مناسب است.

اگر با استفاده کانسیلر روی صورتتان برق می افتد نگران مصنوعی شدن آرایشتان نباشید. می توانید با یک پنکک آرایش صورتتان را مات و طبیعی کنید.استفاده از پنکک روی کانسیلر می تواند ماندگاری آن را روی پوست بالا ببرد.

پیشنهاد میکنیم ابتدا از کانسیلر استفاده کنید سپس کرم پودر بزنید. این یکی از راهکارهایی است که می توانید ماندگاری کانسیلر را روی پوستتان بالا ببرید.

کانسیلر جامد یا مایع باید یک یا دو درجه از کرم پودرتان روشن تر باشد. اگر رنگ کانسیلر خیلی روشن باشد باعث می شود تاثیر معکوسی روی پوستتان داشته باشد. به جای کاور کردن لکه های پوستی آن ها را واضح تر و نمایان تر می کند. دقت فرمایید که باید از هر کانسیلری یک نتیجه خاصی انتظار داشت. اگر برای پف دور چشم می خواهید از کانسیلر استفاده کنید باید کمی تیره تر از کرم پودرتان انتخاب کنید.

کانسیلر جامد

کانسیلرهای مایع پوشانندگی بالاتری نسبت به کانسیلر جامد دارد اما یک لایه ضخیم روی پوست ایجاد می کند که مانع تنفس پوست می شود. اگر برای پوشاندن چین و چروک پوست اطراف چشم نیاز دارید که از کانسیلر استفاده کنید پیشنهاد میکنیم کانسیلر جامد را کنار بگذارید و از نوع مایع یا کرمی استفاده کنید. خیلی راحت می تواند این چروک ها را بپوشاند و از دید مخاطبان محو می کند.

کانسیلر جامد و مایع رنگ های متنوعی دارند. مانند کانسیلر سبز، زرد، نارنجی و بنفش که هر کدام متناسب با یک نوع پوست خاص با تناژ رنگی متفاوتی است.

اگر می خواهید که کانسیلر جامدی که خریداری می کنید تاثیر آرایشتان را افزایش دهد باید یک کانسیلر اصل و مرغوب خریداری کنید.

 

برندهایی که کانسیلر جامد با کیفیت ارائه میدهند به فکر سلامتی پوستتان بخصوص اطراف چشم تان هستند. در نتیجه در مواد اولیه خود مواد محافظت و مراقبت از پوست دارد. ویتامین های A و E جزء ویتامین هایی است که این نوع کانسیلرها وجود دارد. برای خرید کانسیلر مرغوب و درجه یک از نظر کیفی باید به فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی مراجعه کنید. برند روبی سان جزء بهترین برندهای آرایشی است که می توانید با مراجعه به سایت آن لوازم آرایشی اصل را مشاهده و با یک قیمت مناسب آن ها را خریداری کنید.

منبع: rubisun.ir